Як вибрати дизайн візитки?!
Доброї пори доби, читач. Сьогодні розповімо про таке питання, як "Як вибрати дизайн для візитки".
Ця серія буде поверхнева, без заглиблення в нюанси, але суть Ви зрозумієте.
Кожен із нас в один прекрасний момент стикається з необхідністю мати візитну картку. Так, так, так... вже чути, як Ви голосно прогоруєте фрази за типом "якіякі паперові візитки, коли на дворі 21 століття". Як не крути, хоч і повік цифрових технологій, але як уже мільйон разів показала практика від паперової візитної картки, не крутися. Вона потрібна! Набагато легше дістати із сумки, кишені, портмоне візитку, ніж знижувати свої контакти кудись у цифровому вигляді, , поготів, що — це завжди доречно в розмові та має цей жест красивий вигляд.
Є деякий різновид візиток.
Перший вигляд - швидкі, рисовані, квіткові та криві. У цьому вигляді візиток, зробити дійсно красиво і стильно, досить складно. Мало в кого це виходить. Загалом у всіх виходить за типом такого:
Маючи таку візитку у своєму арсеналі, краще змусити співрозмовника запам'ятати Ваш номер телефона запам'ятовування, ніж давати йому таке нагадування про Вас. Повірте на слово, ніколи в солідній компанії не буде такого роду візитки. Головні проблеми того, що в ній намішано все і відразу, і в ній немає індивідуальності й вона не прив'язана до Вашої діяльності та логотипу. Зазвичай така візитка виходить на виході, коли дизайнер робить макет за ескізами замовника (загад дизайнер — замовник нічого не розуміє в графічному дизайні та як він має бути оформлений, навіть якщо йому дуже здається, що він розуміє). Ось ще парочку візиток за мотивами фантазії замовника:
Є безліч типових помилок у дизайні візитки, але про них докладно пізніше!
Другий різновид візитки — оригінальні візитки.
Зазвичай такі візитки привертають увагу та залишаються в пам'яті. Оригінальність їх полягає в тому, що вони або оригінальної форми, або ж виготовлені на оригінальних матеріалах. Такі візитки можна використовувати не у всіх випадках і не у всіх сферах вони доречні, але там де доречні — дуже ефективні. Такі візитки зазвичай власник не хоче викинути або загубити. Але є й кілька вад у цих візитних карток. Серед них: вартість і не практичність. Вартість таких візиток найчастіше зашкалює за психологічний рівень вартості візитки, який є в мозку в замовника. А ось якщо кілька хвилин тому оригінальна форма візитки була перевагою, то відкриють Вам секрет, що це і брак теж. Коли в візитки незвичайна форма, вона не поміщається не в одне відділення візитниці або портмоне, що призводить до її псування або зношування.
Третій різновид візиток - Лаконічні візитки. На мою думку, цей різновид візиток є оптимальним на цей момент часу. Якщо підійти з розумом до такої візитки, то від неї можна отримати максимальну користь за мінімальних витрат.
Запорука успіху візитки стоїть на трьох стовпах:
1. Лаконічність
2. Ясність (вона має легко читати й розумітися людиною)
3. Стиль (необхідно вибрати один із безлічі стилів поліграфії та дотримання його на всіх рівнях візитної карточки, от шрифта до фоной картинки)
Якщо Ви витримаєте ці "прописні істини", то буде Вам щастя й нові клієнти ;) За стандартної, рядової ціни на візитну картку, Ви отримаєте дійсно робочий інструмент із залучення нових і утримання старих клієнтів. Не забувайте, що візитна картка — це обличчя Вас і Вашої компанії.
Дорогий читач, спасибі, що дочитав до кінця! Це була вступна серія на тему "Визитки". Далі більше! У наступній статті читайте часті помилки в дизайні візиток.
- Як підібрати свій розмір футболки ?!Правильний підхід до вибору розміру футболкиЯк підібрати свій розмір футболки ?!