emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
Копировальный центр
+38 (093) 533-40-49
+380 (93) 533-40-49
+380 (67) 739-82-47
+380 (99) 003-28-53

Як вибрати дизайн візитки?!

Як вибрати дизайн візитки?!

Доброго часу доби, читачу. Сьогодні поговоримо про такому питанні як "Як вибрати дизайн для візитки".

Дана стаття буде поверхнева, без заглиблення в нюанси, але суть Ви зрозумієте.

Кожен з нас в один прекрасний момент стикається з необхідністю отримати візитну картку. Так, так, так... вже чую як Ви вголос промовляє фрази по типу "які паперові візитки, коли на дворі 21е століття". Як не крути, хоч і століття цифрових технологій, але як вже мільйон раз показала практика від паперової візитної картки, не отвертишся. Вона потрібна! Набагато легше дістати з сумки, кишені, портмоне візитку, ніж скидати свої контакти куди-в цифровому вигляді, тим більше, що - це завжди доречно в розмові і виглядає цей жест красиво.

Існує деякий кількість різновидів візиток.

Перший вид - строкаті, мальовані, квітчасті і кричущі. У цьому вигляді візиток, зробити дійсно красиво і стильно, досить складно. Мало в кого це виходить. В основному у всіх виходить по типу такого:

Маючи таку візитку в своєму арсеналі, краще змусити співрозмовника запам'ятати Ваш номер телефону напам'ять, ніж давати йому таке нагадування про Вас. Повірте на слово, ніколи у солідної компанії не буде такого роду візитки. Головні проблеми того, що в ній намішано все і відразу і в ній немає індивідуальності і вона не прив'язана до Вашої діяльності та логотипу. Як правило, така візитка виходить на виході, коли дизайнер робить макет за ескізами замовника (запам'ятай дизайнер - замовник нічого не розуміє в графічному дизайні і як він повинен бути оформлений, навіть якщо йому здається, що він розуміє). Ось ще кілька візиток за мотивами фантазії замовника:

  

Існує безліч типових помилок в дизайні візитки, але про них детальніше пізніше!

Другий вид візитки - оригінальні візитки.

    

   Как правило такого рода визитки привлекают внимание и остаются в памяти. Оригинальность их заключается в том, что они либо оригинальной формы, либо же исполнены на оригинальных материалах. Такие визитки можно использовать не во всех случаях и не во всех сферах они уместны, но там где уместны - очень эффективны. Такие визитки, как правило, обладатель не хочет выкинуть или потерять. Но есть и несколько недостатков у данных визитных карточек. Среди них: стоимость и не практичность. Вартість таких візиток, найчастіше, зашкалює за психологічний рівень вартості візитки, який існує в мізках у замовника. А ось якщо пару хвилин назад оригінальна форма візитки була гідністю, то відкрию Вам секрет, що це і недолік теж. Коли у візитки незвичайна форма, вона не поміщається не одне відділення візитниці або портмоне, що призводить до її псування або зносу.

Третій вид візиток - Лаконічні візитки. На мою думку, даний вид візиток є оптимальним на даний момент часу. Якщо підійти з розумом до такого роду візитці, то від неї можна отримати максимальну користь при мінімальних витратах.

    

Запорука успіху візитки стоїть на трьох стовпах:

1. Лаконічність

2. Ясність (вона повинна легко читатися й розумітися людиною)

3. Стиль (необхідно вибрати один з безлічі стилів поліграфії і дотримуватися його на всіх рівнях візитної картки, від шрифту до фоной картинки)

Якщо Ви витримаєте ці "прописні істини", то буде Вам щастя і нові клієнти ;) При стандартній, рядовий ціною на візитну картку, Ви отримаєте дійсно робочий інструмент залучення нових і утримання старих клієнтів. Не забувайте, що візитна картка - це особа Вас і Вашої компанії.

 

Дорогий читач, спасибі, що дочитав до кінця! Це була вступна стаття на тему "Візитки". Далі більше! У наступній статті обговоримо часті помилки в дизайні візиток.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner